Tuesday, October 9, 2012

Blog dh bersawang...

Salam...Rasanya dh lama gile aku x update blog aku since dh mengajar tetap...bz skit penat drive smpai rumah dh pukul 3 lepastu letih dgn pregnant lagi..hehe...lepastu bz puasa..raya dll..so mood nk menaip tu mmg xde langsung...

Oh friends sume...actually dhpun selamat melahirkan baby girl pada 21 Septermber lepas...nama baby saya Khayla Nur Zahra dan kami sekeluarga panggil die Zahra...Actually, teringin sangat nk share experience during pregnant n semasa nk melahirkan...hope Zahra x menangis..ummi bz nak menaip ni heheh...tp Zahra ni x kisah siang confirm tido mlm je die bejage..lagi2 plak budak skrg mmg menangis2 xnk dibedung ni mak aku bedung kaki die je soo lg nyenyakla die tido leh aku buat keje aku lak...

Ok jumpa di next entry ye..

No comments:

Post a Comment