Sunday, May 13, 2012

posting kat mane?

salam kawan...
ha korang nampak x entry aku kt atas tu...mmg aku bedebar skunkni x tau dpt posting kat mane...siang tadi dpt call from kwn aku nasrul..die bgtau yg negeri utk posting dh bleh check..time tu plak aku kt luar mkn kfc ngn husband, mak mentua n family...nasib dh lepas mkn klu x mau x lalu der nk mkn..aku dgn perasaan x sabar sgtni suruh nas check negeri posting aku...n aku suruh die reply A.S.A.P..

tunggu punye tunggu nas kata xde lagi...aik pelik plak..mulela aku x tentu arahni...adoi aii nape yg lain dah tau aku x tau plak??

sampai je rumah aku check lg skali...mmg dlm tu kata lapor 23 mei ni tp die suruh call BAHAGIAN PENDIDIKAN KHAS...plak dah..aku confuse nihh..rupenya ade lg 5 6 org member kelas aku yg senasib...so besok kitorg kena call derang psl postingni...aku redha dpt sek khas ke am ke...tp aku nk ddk SELANGOR...nnt bejauhan dgn husband, family tak ke nk nangis hari2?? tak sanggup der...

friend...tolong doakan semuanya baik2 aje ye..besok sy update lg...


No comments:

Post a Comment