Wednesday, April 18, 2012

Morning sunshine!

 
Eh....x sangka dh hari khamis erk harini...bosan punya bosan dh smpai khamis dah...saje nk menaip entry ni sbb x lain x bukan aku boring..apa pon tak boleh! harini tak tau nk kacau sape lg, smlm dh kacau husband aku keje..bekali2 aku bgtau die aku bosan die kate ok..aku msg lagi ckp aku bosan die kate jap..sah! mmg die xnk layan aku..dr die lyn aku bek die buat keje die kan..so aku pun buat keje biasala kt umh..makan tido tgk tv layan fb layan blog....last2 aku tetido n kunci jam 3.30 pm nak bangun...bgn2 ad msg dr husband die ckp siap skrg die otw balik rumah..plak dah..ni la problem die suke ckp last minit bajet bini die siap sepantas kilat agaknye...lantak situ x larat aku nk bekejar2..

mcm biasela..die smpai rumah aku tehegeh2 lg siap nasib mulut die jahat tp die rela gak tunggu aku besiap...bile aku tanye die nape balik die diam je...aku tanye2 die kate dh bosan sangat ni balik nk ajak kuarla..ape lagi? hahaha padahal tau saje buat2 xtau...husband aku x romantik pun tapi dr cara dia aku tau dia sayang aku...aku tanya nape x romantik mcm husband org lain? die kate romantik2 x penting yg penting hati kita kt orang tu...xpyh nk luah tp dari perbuatan pun orang dpt tau mcmana perasaan org tu kt org yg die sayang...betul jugak? yg aku sibuk nk husband aku romantik bagai nape? romantik sekali sekala ok gak baru kite2 rs betul2 deep perasaan tu...tp ikut masing2 punya pasanganla kan...kitorg mmg mcmni mcmnila smpai bila2...buat ape nk ikut org kan...

ooo berbalik pd story td...aku mintak g ioi mall je kt puchongni...nk g jauh2 takut die penat...tujuan nk beli suar mengandung je sbb perut aku makin besar..bila seluar ketat sket  mulalah x selesa...asyik nk g toilet je keje...phm2la kenape...then nk tgk wayang tp sume dh tgk...battleship, the hunger games, wrath of titans...citer lain sume malam2...mls nk tunggu x daya...last2 g mkn kt wendy's je...tp green salad die x fresh tu lg menambahkan angin husband aku! dhla x dpt tgk wayang, feveret die pun buat hal spoiled mood die nk mkn...org kuat mkn cmtula...bnd mkn x sedap pun jd isu..klu org yg x kisah ape adehal bedal aje...tp tidak untuk husband aku..kah kah kah...kesian..

......dlm kepale ni still pk lagi ape aku nk buat japg..hehehe okla..we'll see in a next entry plak ye..bye

No comments:

Post a Comment