Friday, April 8, 2011

Harini pg2 pon ade kelas, 8.30 lak tu...tp cam biasela mane mungkin aku on time kan....lmbt jugk....harini ddk kelas otak ke mane hale tah...memuleje keyakinan nak buat nota..ending die jadik belacan...kesian nas membazir je die bg aku kertas aku main conteng2...aku ddk x diam kacau nas...nas marah aku, sampai ati die..aku suruh teka aku buat gaye ape die xnk jawab...aku buat gaye man belon (ala raja lawak yg muke kesian tu) pastu die gelakje, tanye wanie die pon x dpt jawab...apela derangni....xnk layan aku...nyampoh awok...(gaye usop wilcha)

Pastu time class break ktorg g test projek RB ngn abang Saiful...hope selase ni menjadila projek tu...udahle kumpulan aku kene nombor 1...naye2...Dr pon nk buat pameran...seganla hai nk pamer2 ni...hmm tawakal jela..Layan...


Tadi before kelas habis, aku dengan yakin dtg depan kelas sbb nk announce yg jumaatni ktorg ade wat seminar kaunseling....xpyh nk men undi2 sape nk jd MC, ajk bagai....aku letak je sape2 yg aku nak...mmg kuase veto betol akuni..bukan ape, klu nk men ngundi2 lmbt jadinye...udahnye dh kome sume nk awok jd pengarah..inilah yg kome dapat...hambik....tp aku rs sume puas hati kot...sbb sume kumpulan get involved... sape x puas hati meh dtg cube aku kite bincang hati ke hati yer....


 1.30 PM @ PUCHONG

After class, terus buat misi mencari bilik sewa utk kak jane (maklumlah kitorang praktikal sekolh yg same)...pusing punye pusing alhamdulilah dapat...tp tuan rumah tu bujang mude jugakla kot....ate banyok bebenor bele kucing....nasib kak jane suke kucing...klu aku x kot....bleh sempot dibuatnye...tuan rumah tu mmg giler kucing agaknye...buat mcm anak sendiri...sampai2 td tk die mengendong kucing die sbb demam, menatang minyak yg penuh gamaknye ye...xpela kak jane asal dpt bilik sewe tu...DONE

No comments:

Post a Comment